Afbeelding
Afbeelding van Thomas Ulrich via Pixabay

Top 10: beste zakelijke apps voor iPhone

19 december 2022 om 11:42 Partnercontent

Als je een ondernemer of zakenprofessional bent, dan weet je hoe belangrijk het is om je tijd slim in te delen. Je moet optimaal gebruikmaken van je dag en ervoor zorgen dat je zoveel mogelijk kan bereiken. Een goede manier om dit te doen, is door gebruik te maken van de juiste apps. Op deze manier hoef je niet te veel tijd te verspillen aan taken die je gemakkelijk kan automatiseren of uitbesteden. In dit artikel geven we je een overzicht van de beste apps voor als je je iPhone zakelijk gebruikt.

1. Evernote

Evernote is een uitstekende app voor het maken van notities en het organiseren van je werk. Je kunt er notities in maken, opslaan en delen met je collega’s of zakenpartners. Ook kan je er taken in bijhouden en ervoor zorgen dat je niets vergeet.

2. Dropbox

Dropbox is een cloudopslagdienst waarmee je gemakkelijk je bestanden kunt opslaan, delen en synchroniseren. Hierdoor kun je altijd en overal aan de slag gaan met de documenten die je nodig hebt, zowel op je computer als op je smartphone.

3. Google Drive

Google Drive is een andere uitstekende cloudopslagdienst waarmee je gemakkelijk je bestanden kan opslaan, delen en synchroniseren. Het heeft een aantal aanvullende features zoals realtime samenwerken aan documenten en een uitgebreide zoekfunctie. Je kunt de Google bestanden ook delen met mensen van buiten jouw organisatie door de link ‘openbaar’ te maken en te delen met de mensen die je wilt.

4. Slack

Slack is een chat-app voor bedrijven waarmee je eenvoudig met je collega’s kan communiceren. Het is een snelle en eenvoudige manier om taken te delen, bestanden te versturen en vragen te stellen. Je kunt verschillende kanalen aanmaken, waardoor je zaken kunt blijven scheiden.

5. Zoom

Zoom biedt de mogelijkheid voor het houden van videoconferenties, waardoor je op een gemakkelijke manier met je collega’s of zakenpartners kan overleggen. Het online vergaderen is nog steeds populair en ook wel handig als niet iedereen op kantoor aanwezig kan zijn.

6. Toggl

Toggl is een app voor het bijhouden van je tijd. Je kunt er je taken in bijhouden en ervoor zorgen dat je precies weet hoeveel tijd je aan elke taak besteedt. Op deze manier kan je je tijd beter indelen en ervoor zorgen dat je efficiënter werkt. Zeker als je op projectbasis werkt als freelancer, is deze app echt een uitkomst. Je kunt je uren op deze manier namelijk prima verantwoorden.

7. Trello

Trello is een app voor het beheren van projecten. Je kunt er taken in bijhouden, toewijzen en volgen. Het is een uitstekende manier om ervoor te zorgen dat je overzicht houdt over alle taken die je moet uitvoeren. Taak klaar? Verplaats hem dan naar de juiste kolom zodat je het overzicht houdt.

8. Hootsuite

Hootsuite is een app voor het beheren van social media. Je kunt er berichten in plannen, publiceren en volgen. Het is een uitstekende manier om ervoor te zorgen dat je social media-accounts up-to-date blijven. Je investeert slechts één keer wat tijd om in te plannen en daarna gaat het allemaal vanzelf. Maak hiervoor zeker een aantal keer per maand een uurtje voor vrij.

9. MailChimp

MailChimp is een tool voor het maken van e-mailnieuwsbrieven. Je kunt de nieuwsbrieven erin maken, versturen en hierna ook precies volgen wat er gebeurt. Het is natuurlijk erg interessant om t zien wie het allemaal lezen en waarop eventueel wordt doorgeklikt.

10. Moneybird

Moneybird is een app voor het bijhouden van je financiën. Je kunt er je facturen in bijhouden, versturen en betalen. Ook kan je er je inkomsten en uitgaven in bijhouden, zodat je inzicht hebt in je financiële situatie. Het is belangrijk om je financiën goed bij te houden, zeker als je een eigen bedrijf hebt. Deze app helpt je hierbij.

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie