Op weg met de zelfgeknutselde lampion!
Op weg met de zelfgeknutselde lampion! Marian Peters

Onderbouw Vuurvlinder viert eigen Lampegietersfeestje.

19 september 2022 om 16:06 Overig Deel je nieuws

In de afgelopen weken hebben alle kinderen van de onderbouw (groep 1-2 en 3) van de Vuurvlinder hard gewerkt om mooie lampionnen te knutselen. En maandagmiddag 19 september was het zover! Alle kinderen gingen met hun zelfgemaakte lampion op stap onder begeleiding van leerkrachten ouders en grootouders om een rondje door de wijk te lopen. Trots lieten ze hun lampionnen aan elkaar en aan voorbijgangers zien. Als klap op de vuurpijl gingen we zelfs een rondje door de Ellekoot. Daar stonden ouders de kinderen op te wachten. de kinderen zwaaiden trots naar winkeliers en winkelend publiek. de sfeer zat er goed in.

Teruggekomen op school had de ouderraad gezorgd dat er chocolademelk en een kaneelbeschuitje voor elk kind klaarlag. Wat een gezellige middag was dat!

Wil u ook eens een kijkje nemen op deze gezellige school? Op woensdag 28 september aanstaande is er een open ochtend voor ouders die zich oriënteren op een basisschool. Zonder afspraak kunt u binnenlopen tussen 9 en 12 uur. 

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie