Voorzitter René Pfeiffer van De Veensche Businessclub heette de leden welkom in de showroom van Complementair. Hij keek samen met de leden vooruit op het komende seizoen.
Voorzitter René Pfeiffer van De Veensche Businessclub heette de leden welkom in de showroom van Complementair. Hij keek samen met de leden vooruit op het komende seizoen. Foto: Annemarie Bakker

Aftrap van Veensche Businessclub

19 september 2018 om 08:05 Zakelijk

De aftrap van het nieuwe businessclub seizoen van De Veensche Businessclub vond plaats op donderdag 13 september met een bezoek aan Complementair premium & gifts.

Veenendaal - De leden van de jonge en ambitieuze businessclub konden kennismaken met een het bedrijf van Mariette Wagensveld en haar familie dat op een geheel eigen wijze de toon zet waar het gaat om business- en relatiegeschenken.

Voorzitter René Pfeiffer van De Veensche Businessclub heette de leden welkom in de prachtige en sfeervolle showroom van Complementair. René keek samen met de vele aanwezige leden en introducees vooruit op het komende seizoen van de businessclub (gelieerd aan voetbalvereniging VRC).

Met recht kan De Veensche Businessclub terugkijken op een succesvol eerste jaar. Samenwerkingen zijn opgestart, nieuwe klantrelaties zijn ontstaan en er wordt kennis gedeeld.

Gestage groei

In het voorjaar van 2017 begon de club met een kleine dertig leden en inmiddels heeft het ledenaantal bijna de zeventig bereikt. Een groei van meer dan 50 procent. De Veensche Businessclub kiest er echter wel voor om gestage groei te realiseren. De kleinschaligheid van de club en hiermee het persoonlijke karakter spreekt de leden erg aan. Ook de variëteit in het event programma wordt gewaardeerd. Pfeiffer: “We denken echt goed na over welke events passen bij onze leden, welke onderwerpen we behandelen en welke fun-events we op touw zetten, want alleen dan zet je iets moois neer voor de club. De groei betekent ook dat we meer kunnen betekenen voor ‘onze’ voetbalvereniging VRC. Zo is de tribune compleet vernieuwd en dit is mede tot stand gekomen door de financiële bijdrage van de businessclub.”

Mariette Wagensveld, directeur en eigenaar van Complementair, nam daarna het stokje over en vertelde in het kort over het ontstaan en de uniekheid en kracht van Complementair. Naast de zakelijke drive heeft Mariette een zeer sterke maatschappelijke betrokkenheid en werkt met een team van jong volwassenen met een afstand tot de arbeidsmarkt, maar ook eenzame ouderen hebben een rol.

Tevens worden diverse goede doelen door Complementair ondersteund, zo gaat er bij een bestelling van een kerstpakket 1 euro naar het goede doel Onky Donky. Mariette liet de drie pijlers zien van het bedrijf: kerstpakketten, relatiegeschenken en bedrijfskleding.

Wijngeschenken

Na de introductie volgde een rondleiding en kon men de producten en de sfeer beter leren kennen. Er waren mooie relatiegeschenken, representatieve bedrijfskleding en kerstpakketten. In het bijzonder werd aandacht besteed aan het toonaangevende merk Helly Hansen, dat in Veenendaal exclusief wordt vertegenwoordigd door Complementair.

Daarna volgde er de wijnproeverij door Vintake, met jarenlange ervaring als sommeliers in gerenommeerde restaurants. Ook kwamen er diverse wijngeschenken voorbij. Dick van de Maes Catering zorgde voor bijpassende lekkernijen.

Al met al een prachtige opening van het nieuwe seizoen en zeer geslaagde netwerkbijeenkomst van De Veensche Businessclub. Er werden ook nu weer nieuwe en leuke onderlinge contacten gelegd.

Wilt u eens kennismaken met de jonge en inspirerende businessclub? De leden nodigen u graag een keer uit als introducee. Ze zijn van harte welkom. Kijk voor meer informatie op de website van de organisatie: www.deveenschebusinessclub.nl.

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie